Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av lindamatilde - 1 oktober 2009 19:12

Hittade lite julklappar :)

Hittade till Felix, Isabell och Tuva-li så dom är klara nu, och sen hittade jag till Alva och mamma så snart är dom klara också :)

Bara Patrik och Kim som jag måste komma på något till.. Sen lite choklad och små skräp som man alltid ger bort till far- och morföräldrarna..

Av lindamatilde - 1 oktober 2009 15:49

Nu när tentan är klar blir det shopping. Tänkte kika lite på julklappar och en födelsedagspresent till älsklingen! Vi fyller ju snart år, jag på måndag och Patrik nästa torsdag. Vet dock inte vad jag ska ge honom... Han vill inte ha något säger han men det skiter jag i, det ska ges presenter till den man älskar när den personen fyller år!!

Har lite panik, vet inte alls vad man ska ge honom!! Hjälp någon?! Någon som vet vad man ska ge en kille som fyller 31? Eller gubbe.... :P


Sen ska jag kolla efter julklappar, och ja jag har redan börjat handla julklappar, man måste vara smart och passa på när man har pengar.. I december har jag endast 2000 kr så det blir inte så kul att lägga allt det på julklappar då.

De jag är klar med är farfar, farmor, Torsten, kanske mormor och morfar och sen har jag börjat med mamma, pappa, guddöttrarna, patriks systerbarn, Lotta och Felix men det måste fyllas på där. Sen är det några stackare som jag inte ens har börjat med.


Nej nu shopping!! :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards