Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av lindamatilde - 26 maj 2009 22:42

Nu kommer äntligen den efterlängtade paniken!! Att den inte kunde komma för någon dag sen iställe. Har skrivit klart falbeskrivningen, första teorin (anknytningsteori) och nästan hela inledningen. Bara andra teorin, analys på båda teorierna, sammanfattning och diskussion kvar att skriva... men äh, är ju bara sisådär 7,5 sida kvar att skriva... skrev ju 3 idag... haha duktig jag är!! Jag suger verkligen men imorgon kväll blir det cocacola och sen får jag sitta tills det är klart!

Ska bli hur skönt som helst på torsdag! Har bokat in en myskväll med Matilda då, ska hyra film och köpa massa onyttigt, färga håret, prata skit och bara mysa med varandra! Det ser jag verkligen fram emot!!


Nä nu ska jag ta och fundera ut vad jag ska välja som andra teori så jag slipper ödsla tid på det imorgonbitti.


Goder natter!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards