Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av lindamatilde - 22 maj 2009 22:01

Nu far bönderna till storastaden! Here we come! Far imorgonbitti och blir borta ett dygn.. Intalar mig att det ska bli jätte kul och att alla är glada! Har en förmåga att bli lite less när man ska sova hos någon annan, någon man inte känner allt för bra. Jag verkligen hatar att sova borta hos någon, har alltid gjort. Tror det är därför jag är så dålig på att åka och hälsa på gamla vänner också. Det går jätte bra om jag får ett rum att stänga in mig i för då kan jag slappna av lite men om man får en soffa eller en madrass mitt på golvet så gillar jag det inte. Det blir en sån psykiskt påfrestning för mig :P


Har iaf försökt presentera min pojkvän Robert för Putte men hans musik gick inte riktigt hem hos Patrik ;) Haha tur att inte Patrik är så avundsjuk på Rob!


Nu ska jag packa färdig och sen hoppa i säng.


Hörs efter helgen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards