Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under april 2009

Av lindamatilde - 3 april 2009 13:03

Nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag.. Rev ut garderoben och har börjat fixa i den. Har snickrat idag också eftersom garderobs lådorna inte var hel plus att jag har satt fast väggen på garderoben också.. Effektiv men nu måste jag iväg på samtal som jag hoppas inte tar allt för lång tid.


Hejsvejs!

Av lindamatilde - 3 april 2009 09:44

Idag blir det lite städning på mitt rum innan jag drar i väg för lite samtal med min handledare. Putte kommer ikväll så då blir det nog bara lugnt, ska städa lite hos Torsten eftersom Angelina ska bo i gästrummet nästa helg.


Ha en trevlig dag!

Av lindamatilde - 2 april 2009 20:47

Slut i hjärnan. Orkeslös. Trött. Tom.

Av lindamatilde - 2 april 2009 10:56

Idag är en usch och blä dag. Eller hela veckan har varit usch och blä och jag har varit dunder irriterad på allt och alla! Men idag är jag extra trött på allt, jag orkar inte vara vaken känns det som. Jag känner för att bara åka hem och lägga mig eller åka hem och kopla bort från vardagen. Ska bli riktigt skönt och härligt med helg och sen att påsken kommer! Längtar tills Angelina kommer så man får umgås med en tjej kompis ett tag och vara "tjej". Vill att jag ska vara positiv och glad hela tiden men förstår inte hur jag kan vara det när verkligheten är så fucked up! Praktiken har varit skit bra men den har även öppnat ögonen hur verkligheten är. Jag blir fan rädd att skaffa barn, att våga sätta ett liv till denna värld där så många föräldrar inte kan ta hand om sina egna barn. Såå sjuk värld. Man börjar ju fundera på om jag själv kommer att ta hand om mitt barn?! Det är ju inte bara att ta hand om heller utan ge kärlek och omsorg, sätta rätt gränser, föra över bra värderingar och fostra till en bra människa. Kommer jag att klara detta?!! Som det är nu så har jag mina tankar och ideer men kommer jag klara av att följa dom??!


Av lindamatilde - 1 april 2009 19:28

Inte lurad har jag blivit idag heller. Fick iställe ett roligt besked om att jag får tillbaka 9088 kr på skatten i år så nu slipper jag lån och känna mig nere när juni månad kommer :)

Dagen har ännu varit lång men händelserik. Bara imorgon kvar sen blir det helg! Ser fram emot den och att Patrik kommer, sen kommer det även några busfrön hit till Hogdal så det blir så trevligt så!

Nu ska jag spela lite fia med knuff med lillebror, ska spöa skiten ur han :) Det är min kvällssyssla det, fia med knuff med Felix.


Hörs sen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards