Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under april 2009

Av lindamatilde - 21 april 2009 13:31

Första dagen som jag sjukanmälde mig på praktiken. Nästan hela dagen igår hade jag ont i magen och mådde illa och i morse när jag vaknade mådde jag fortfarande illa och provade att äta äpple men klarade bara av en tugga. Så idag har jag inte ätit något för jag är rädd för att det ska hända olyckor....


I morse när jag velade om jag skulle sjukanmäla mig el åka iväg så måsta jag ringa Putte och fråga va jag skulle göra. Jag är inte den som är sjuk ofta så det känns så löjligt på nått sätt att vara hemma för ont i magen, inget har ju hänt men jag är rädd att proppen ska gå...  Jaja hoppas det går över idag för imorgon vill jag verkligen på praktiken, det ville jag idag också för idag och imorgon är det massa elevsamtal och det är dom som ger mest.

Ni får hålla tummarna på att jag blir bättre!

Av lindamatilde - 20 april 2009 22:11

Har kollat på film från att man var liten! Gud gamla minne som man inte trodde fanns flasha förbi! Man kommer ihåg leksaker och kläder som man hade när man knappt kunde prata! Skulle vilja vara kvar i den åldern jag, då hade man inge större problem.


Imorgon blir det Sveg igen, kan inte säga att jag är jätte peppad. Har tappat stinget nu på slutet och känner för bara sommar och sol och ledighet. Dock ser jag icke fram emot att skriva klart rapporten och analysen, fiii faaan.


Nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i min säng.

Av lindamatilde - 20 april 2009 22:11

Har kollat på film från att man var liten! Gud gamla minne som man inte trodde fanns flasha förbi! Man kommer ihåg leksaker och kläder som man hade när man knappt kunde prata! Skulle vilja vara kvar i den åldern jag, då hade man inge större problem.


Imorgon blir det Sveg igen, kan inte säga att jag är jätte peppad. Har tappat stinget nu på slutet och känner för bara sommar och sol och ledighet. Dock ser jag icke fram emot att skriva klart rapporten och analysen, fiii faaan.


Nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i min säng.

Av lindamatilde - 20 april 2009 12:59

Hemma på lunchrast nu. Käkade kyckling och ris med beasås, jätte gott!

Idag har jag haft ont i magen hela dagen, vette fan va det är som spökar!

Ikväll blir det bara lugn och inge större äventyr för min del, jag var död som ett lik i morse när jag klev upp, har blivit alldeles för bortskämd med sömnen nu när jag hade lov. Solen skiner men det blåser lite kallt, längtar verkligen till sommaren när man kan börja gå i shorts och kjolar och bara linne.


Nej nu ska jag söka info om tillfälligt serveringstillstånd.

TJOHO!

Av lindamatilde - 19 april 2009 08:44

Ligger i sängen nu och vågar inte riktigt gå upp... Rädd att man inte är på rätt spår!

Ska hämta min jacka snart och lämna igen Andres, för min jacka var det någon annan som lånade i natt :P

Av lindamatilde - 19 april 2009 01:23

Tjoho!!!! Sitter på fet nu!! Jiho! Fuller, borde sova..

Av lindamatilde - 18 april 2009 21:45

Sitter hemma hos Fredriik (tremänning) och super. Är ganskafull nu och dricker grogg. Har skit kul. Har grillat med ett stört skönt gäng och pratat gamla minne med Emil och Angelica. Hahahahahahahahahha



C ya!

Av lindamatilde - 17 april 2009 14:13

Har nyss fikat med Matilda :) Blev lite päronsaft och kärleksmums, gott gott! Alltid trevligt att träffa henne, har blivit dåligt med det under praktiken men det får vi ändra på!


Åker till Hogdal ikväll. Har inget planerat under helgen, ev följa Patrik på fotbollsmatch på söndag.


Nu ska jag diska lite och sen blir det slappning i soffan. Piss väder i Ö-sund och hörde att det var fint i Hogdal. I stan har det snöat och blåst hela dagen, trist!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards