Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 7 april 2009

Av lindamatilde - 7 april 2009 17:49

Sitter just nu på bussen på väg mot ö-sund. Blir där en natt och sen tillbaka till Hogdal. Ska bli skönt att komma upp till älsklingen och få ta det lugnt med honom ikväll.

Skönt med sol idag! Satt ute ett tag idag och har hunnit med en promenad men Puttes syster också. Blev en kort dag på praktiken idag vilken var väldigt skönt. Så nu är det påsklov för mig :) Ledig i en 1,5 vecka nu. Ska bli skönt men jag måste verkligen sitta med rapporten! 


Nej nu ska jag läsa en stund.


Ciao! 

Av lindamatilde - 7 april 2009 09:36

Solen skiner och jag sitter inomhus i en källare i Sveg. Oh my god! Varför är det så jämt? Varför kunde inte solen skina igår så hade jag kunnat sitta på altan och solat?! Nä för då var ju jag ledig så det gick ju inte... Hoppas verkligen på kanon väder i påsk! Det vore kanon om solen hade velat tittat fram under helgen men det ser ju inte ut att bli så här tråkigt nog..


Ikväll blir det Ö-sund och sötaste! Längtar verkligen, den här veckan är den första veckan som jag verkligen känner mig nere för att han är i stan men nu är det inte mångar timmar kvar :)


Nej nu ska jag läsa lite och göra någon nytta.


Höres senare!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards