Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under februari 2009

Av lindamatilde - 2 februari 2009 11:38

Måndag morgon och jag är ledig. Imorgon dra praktiken igång igen efter en liten tids lång ledigt, var faktiskt ledig i 5 dagar den här gången men handledaren sa att jag skulle njuta av ledigheten för det blir sämre med den längre fram.

Älsklingen åkte i morse till stan för det blev sent igår för jag har fått högtalare i bilen bak! Så nu har jag kanon ljud i bilen, poppar på för fullt nu! Höll på med det i några timmar så vi blev klar vid 10 igår  kväll så jag fick en natt extra med honom :) Det blev jag riktigt glad för. 

sitter hemma hos mor och far nu och ska ta och hitta på med något. Kanske röja upp lite på brors rum.


C ya!

Av lindamatilde - 1 februari 2009 11:28

Solen skiner för fullt ute och det ser jätte fint ut men det är typ 30 minus ute. Huvva va kallt det är!

vaknade vid tio och har suttit här sen dess. Min bil står hemma hos mamma och pappa och Patrik är i Ånge på träning så jag kommer inte att lämna huset fören Patrik har kommit hem.

Den här veckan som kommer ser ut så här:

MÅNDAG - Ledig, Träning med bror?

TISDAG - Praktik, 8-17, Gå på badet med Livan?

ONSDAG - Praktik, 8-17, Träning med bror?

TORSDAG - Praktik, 8-17, Träning med bror?

FREDAG - Praktik, 8-17, Mys med älsklingen

LÖRDAG - Skoter?, Skidor?, Skridskor? Något med sötnosen iaf.

SÖNDAG - Relax dag


Funderar på att åka upp med älsklingen till ö-sund idag så man kan gå på HM och titta lite, har ju presentkort där som jag måste köpa något för :)


Nej nu ska jag äta något tror jag. Magen skriker.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards