Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under februari 2009

Av lindamatilde - 5 februari 2009 21:09

Nu ska jag hotta upp datan lite. Köpte en framsida till datan så den blir lite roligare, ska ta och klistra och klippa nu, sen sängen.


Tjoho!

Av lindamatilde - 5 februari 2009 18:59

Trött som tusan nu, blir en lugn kväll för min del. Känns som att jag somnar vilken minut som helst.

Nu blir det ett avsnitt av OTH sen ev lite skönhetsvård.

Av lindamatilde - 5 februari 2009 13:07

Idag blev det lunch på Svegskrogen med älsklings Zanna. Vi har bestämt att vi måste ta en kväll som ska ägnas åt skitsnack och mys. Hoppas den kvällen kommer snart, kan bli kul :)


Nu tillbaka till praktiken.

Av lindamatilde - 4 februari 2009 22:28

Nu har jag fixat datan och laddaren kom fram till slut. Stod på statoil från 19.07 till 20.03 Bussen var nästan en timme försent och jag var nervös som bara den att jag hade missat den. Men den dök upp så nu har jag suttit med uppdateringar och nedladdningar i några timmar men nu blir det sängen för min del. Är glad som en lärka nu när datan fungerar och den ligger i min famn, trevligt trevligt. Nu ska bara gubben komma hem så är mitt liv fulländat! :)


Praktiken går bra, har börjat rullat på ganska bra nu. Får sitta med i ganska många möten, blandannat EVT, EVK, enskilda möten och personal möten. Idag hade jag presentation av mig själv inför hela personalen på gymnasiet, huvvaligen. Tycker inte om att prata om mig själv men jag var klar på 10 sek.


Höres i möra.

Av lindamatilde - 4 februari 2009 18:23

Förhoppningsvis (om inget händer) kommer min dataladdare idag kl:19.10 till mikRon (gamla statoil) med bussen. Ska hämta den då sen ska jag installera datan och leka lite med den ikväll. Så så ser min kväll ut, blir nog även en tidig kväll för jag är helt sjuk efter dagen, mkt info att ta in.

Måste bara komma ihåg att passa tiden för annars kastar dom den.. 


Nu blir det ett nytt avsnitt med GG.

Av lindamatilde - 3 februari 2009 19:37

Är så arg nu så jag vet inte vad jag ska göra!!! Fick äntligen min dumma j*vla data idag och när jag kom hem så skulle jag till och installera den men hittade inte laddaren så tror på f*n att skiten är i ÖSTERSUND! Sämsta stället på jorden just nu. Funderar på om jag ska dra upp och hämta den för jag MÅSTE ha min data på torsdag. orkar inte idag så jag får väl åka imorgon när jag kommer hem och hämta den!!!!!!!!!!!!!! Den som vet hur mina utbrott är vet exakt hur tokig jag är nu! Tycker att allt suger just nu och att allt är värdelöst!! Skulle kunna slå sönder hela rummet och data helvetet!




Av lindamatilde - 2 februari 2009 21:44

ett nytt försök imorgon med leveransen av min data imorgon. Den ska komma mellan 15-18 så man får hoppas att den gör det också.


Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Greys anatomy sen blir det en dusch och sen sängen.


Hörs i möra!

Av lindamatilde - 2 februari 2009 11:49

Måste bara berätta att jag fick ett B på sista kursen vi hade! Mitt bästa betyg hittills!! Jiho! Glad för det jag! :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards