Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under februari 2009

Av lindamatilde - 14 februari 2009 10:06

Som det ser ut nu så blir det Björnrike på eftermiddagen. Vi kör på en eftermiddag från 12, inte så många kr billigare men vi hinner inte upp före 12. Ska bli skönt att tömma kroppen ute i backarna! Somnar nog tidigt ikväller.


Trevlig alla hjärtans dag!

Av lindamatilde - 13 februari 2009 21:35

Nu ligger man i sängen och softar, hur skönt som helst. Trött så inibomben.

Ska bli underbart att lägga huvudet mot Patriks bröst nu.


God natt!

Av lindamatilde - 13 februari 2009 12:27

Klockorna dom ringer. Kommer ni ihåg det programmet med Lotta Engberg. Älskade det som barn :)


Nu sitter jag här på lunchen och kollar runt. Bara 5,5 timme tills man är hemma, går fort det här! Jiho, hoppas på Björnrike imorgon om kylan försvinner. Blir en mysig alla hjärtans dag i backen med varm oboy, prickikorv mackor och choklad. Dom tre sakerna är ett måste i fjällen. Jag och Patrik vill verkligen hyra en stuga en kort helg men dom veckorna som passar bäst är det slut på stugor och sen vill väl inte ekonomi riktigt vara med på den grejen heller. Man kan inte tro att man kan leva lyx som student ;) Kanske nästa år blir det hyra av stuga Tors-sön någon helg. Vi kanske ska ha lite framförhållning + att det kan vara trevligt om någon fler vill med oss, så är det nån som är sugen på weekend i Björnrike vinter 09-10 så hojta till!! Skulle bli kul!


Vi hörs ikväll kanske.

Av lindamatilde - 13 februari 2009 09:43

Räknar timmarna.. 8 timmar tills man är hemma.

Av lindamatilde - 13 februari 2009 07:10

Jahaja nu är äntligen fredagen här igen, efterlängtad och behövd :)


Av lindamatilde - 12 februari 2009 22:19

Nu blir det sömn för min del. Trött så ögonen faller ihop.

Denna vecka är snart över och fort har det gått, skönt! Jag hoppas på bättre och varmare väder så man kan börja göra något vettigt om dagarna.


Syns imorgon.

Av lindamatilde - 12 februari 2009 11:29

Ja kvällen igår blev urkul. Började med att jag åkte till Zanna vid 17 och vi åkte vidare på systemet där jag köpte tre cider, bland annat en ny xider med smak av jasmine och persika och den var hemsk, det var som att dricka parfym. Efter systemet blev det svegskrogen och en kycklingsallad. Sen en sväng till ica och handla lite smått och gott och sen till Zanna och där blev det dusch och mjukisbyxor. Där satt vi och snackade allt möjligt och flamsade lite grann och efter ett tag kom Andres och hälsade på och det var trevligt. Var längesen jag umgicks med Zanna och Andres på det här sättet. Andres kommer ju hem till Kim ibland men då blir det inte att vi umgås så det var jätte kul igår att kunna prata livet med honom. Somnade väl vid 2-3 i natt efter allt tjatter vi hade för oss :) Fick dela säng med Zanna och hennes lilla (stora) bebis som är så söt. Jag tror Enzo tror att han är liten och lätt som en valp men så är inte läget så det gjorde lite ont ibland när han klev på en men han får lova att göra så för han är en gullhund!


Snart har halva dagen gått och det känns bra. Bara morgondagen kvar sen kommer älsklingen tillbaka till mig och min värld. Hoppas att vädret blir bättre så det blir lite snowboard åkning.


Höres!

Av lindamatilde - 11 februari 2009 09:31

Sitter på praktiken nu och tar mig en snabbis här på bloggen. Idag är det fullt upp med Evt, möten och lägeskonf. Jag ska stanna här i Sveg ikväll hos Zanna och ha en hel kväll med mys och skitsnack. Ska bli skönt att prata av sig lite grann och bara umgås. Igår på telefon höll jag på att prata omkull Patrik så han var väl inte så road. Det finns så mkt man måste prata om som pågår omkring sig och allt kan man inte prata med föräldrarna.


Nu har halva veckan gått och det är hur skönt som helst. Bara två dagar kvar och förhoppningsvis går dom lika fort som dom andra har gjort. Patrik kommer på fredag så det kanske blir en myshelg i backen i Björnrike på alla hjärtans dag. Hoppas på det.


Update kommer senare.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards