Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av lindamatilde - 21 februari 2009 22:41

Idag har dagen varit ganska lugn. Vaknade kvart över nio, var själv hos svärfar då Putte var på träning. Åt två mackor och kollade på sport på TV. Drog till mor och far där jag stökade på, fick med mig mamma att möblera om i tvrummet så pappa blev hyfsat glad. Annars har jag bara umgåtts med älsklingen på eftermiddagen och kvällen. Träffade Per-Christian Elefsen (vet ej hur det stavas) men för er som inte vet vem det är så är det Elling skådespelaren från Norge och även släkt med Patrik. Måste skryta om det eftersom han har varit på oscarsgalan ;)

Spelade kort med Patrik nu på kvällen, jätte kul! Plump el vad det heter, jag vann!! :)


Kort blogg idag men så blir det när man inte har tid :)

Goder natter!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards