Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av lindamatilde - 17 februari 2009 21:06

Missade kvällens avsnitt av mästarnas mästare så jag måste kolla på Svts hemsida. Såg att det skulle handla om Per Elofsson ikväll, hoppas han inte åker ut. Vill ha ut Malin Moström och de andra damerna.

Kommer två bilder med i bloggen ikväll. En är på min kära data och de snygga motivet jag har klistrat på datan och den andra bilden är på mig i Björnrike. Härlig bild, längtar redan till nästa gång.


/LH

Av lindamatilde - 17 februari 2009 13:30

Skön låt med James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken strings.


Har varit på studiebesök på Ankaret i Östersund nu på morgonen, det är ett familjehem som är uppdelat på barn (0-10) och ungdom (11-15). Verkar jätte intressant och skulle gärna vilja jobba där någon gång i framtiden el med något liknande. Frågade om sommarjobb och om dom tog emot praktikanter och det gjorde dom och hon tyckte att jag iaf kunna söka sommarjobb för det fanns dom som pluggade och inte var klar som kunde vikariera.


Nu blir det nog ett bad, var för trött igår.

C ya later.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards