Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av lindamatilde - 16 februari 2009 18:48

Uscha va åksjuk jag är nu, mår piss.

Kan bero på att jag har kollat på ett avsnitt med Greys anatomy och ett med 90210. Längtar tills nya GG kommer ut men det skulle komma i slutet av Mars tror jag. Internet funkar jätte bra hela vägen från Ytterhogdal, klart godkänt!

Nu är det inte långt kvar tills det blir middag med hjärtat och sedan ett bad med en bok. Böcker som fick följa med upp är Mossvikens fruar och Under månens skära, båda har jag lånat av Lotta.

Åker just igenom Brunflo så nu är det icke långa vägar kvar!

Träningsvärk i hela kroppen efter snowboard åkning, huvva, knäna vill döda mig. Mamma sa att jag känner av knäna för att jag har blivit för tung. Tycker verkligen synd om mig själv för jag bara sväller. Hade jag inte vetat bättre så hade jag kunnat tro att det var en bebis i magen som gör mig fet.


Nu dör batteriet.

Hörs sen.

Av lindamatilde - 16 februari 2009 15:57

Åter i Hogdal, sitter hemma hos mor och far nu.

Bussen går om en timme till stan. Bli kanske träning ikväll med Matilda, måste ju utnyttja Jocks så länge man är medlem. Det går ut i April tror jag.

Annars blir det bara mys med Patrik, kanske ett bad och läsa en bra bok.


Hörs senare!

Av lindamatilde - 16 februari 2009 10:15

Jahaja, nu sitter man i Hede efter en händelserik resa. Åkte över Sveg till Hede, bäst väg tycker jag men den är 2 mil längre.

Tre bilar har blinkat åt mig med helljuset, bara en gång var det renar. Idioten framför hade dragit ifrån mig tidigt och när jag kom ikapp renflocken så stod han där utan att röra sig så jag drog förbi  och tutade så dom flyttade sig, sen blinkade en bil längre fram men då hände det inge, sen när jag kom i 110 så såg jag en älgko stående i vägkanten, det var bara huvudet som stack fram men jag hade inte haft en chans att nita om hon sprang ut. Sen började bilen tjuta i Älvros. haha...


Update later.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards