Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av lindamatilde - 10 februari 2009 18:42

Jätte bra program (det enda programmet jag kollar på SVT). Dom har slagit ihop massa föredetta idrottsmän och kvinnor och dom får tävla mot varandra. Skit kul! Dom som är med är bland annat Ara, Per Elofsson, Malin Moström, Wassberg och Emma Iggelström. En liten favorit för mig är Per Elofsson men det märks att han är lite dålig förlorare :)


Nu har verkligen praktiken dragit igång. Dagarna känns långa och det är ganska tungt att ta in all information och problem som flera har. Det tyr på krafterna faktiskt och jag är inte slut i kroppen på ett bra sätt utan på ett jobbigt sätt men det ska väl gå över när det har gått ett tag. Så är det alltid på ett nytt jobb. Annars är det jätte intressant jobb och det ger en nya ideer längre fram i livet.


Nu ska jag slappa ett tag.



Av lindamatilde - 10 februari 2009 06:58

Nu bär det av mot Hede. Ska vara där på möte hela dagen, nästan, till två iaf.


Syns senare!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards