Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av lindamatilde - 6 februari 2009 16:59

Nyss hemkommen och är helt slut, idag har dagen gått fruktansvärt segt. Huvva, när klockan var 11.30 kändes det som att klockan var 17.00 ungefär. Men det är skönt att det äntligen är helg och att Patrik kommer hem. Saknar han väldigt mkt under veckorna. Han är min bästa vän och det senaste året har vi nästan jämt varit med varandra och att bara han finns i samma rum ger mig så himla mkt trygghet och jag har alltid någon att prata med och det behöver jag då jag tänker mkt och måste sortera lite i hjärnan ;) Men som sagt så kommer han om några timmar och då blir det slappokväll med något gott. Någon som har några tips på fredagsgott?


C ya och trevlig helg!

Av lindamatilde - 6 februari 2009 07:04

Äntligen fredag! Ligger fortfarande i sängen och orkar inte gå upp men jag måste. Skjutsen kommer 07.40 så jag bör ju vara klar tills dess. Förstår inte varför jag har så svårt att somna på kvällarna, blir runt 12 nu men hade helst velat somna vid 10.


Nej nu måste jag upp och käka havregrynsgröt.

Av lindamatilde - 6 februari 2009 07:04

Äntligen fredag! Ligger fortfarande i sängen och orkar inte gå upp men jag måste. Skjutsen kommer 07.40 så jag bör ju vara klar tills dess. Förstår inte varför jag har så svårt att somna på kvällarna, blir runt 12 nu men hade helst velat somna vid 10.


Nej nu måste jag upp och käka havregrynsgröt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards