Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under januari 2009

Av lindamatilde - 19 januari 2009 16:48

Blev en kort dag idag, började 9 och slutade 12. Gick igenom och fixade med saker. Annars är dagarna 8-17 så det är skönt. Blir pendling med bil och samåkning med handledaren.

Har fixat så jag kan åka ner till sthlm 30/1 om jag vill. Handledaren ska upp till skolan och träffa praktiklärarna så om Putte kan och vill och om Lotta vill ta emot oss så blir det kanske en resa. Ska höra med honom ikväll för det var ett födelsedagsfirande den helgen också så vi kanske måste vara lite i framkant..


Nej nu blir det mat och sen kanske en promenad med Emil. Har bestämt att han ska få motion samtidigt med mig. :)


Ikväll blir det ännu mera sport, SPORTGALAN! Är ett måste varje år och jag älskar verkligen den galan. Så många klassiker och trevligt.

Av lindamatilde - 18 januari 2009 21:12

Imorgon börjar praktiken och det börjar bli lite nervöst nu. Är rädd att man ska bli dum förklarad ;) Är ju inte så värst intresserad att bli skolkurator men det ska bli kul att prova på. Jag tror ju som sagt att man kommer att ändra sig eftersom utbildningen fortgår. Nu blir det sängen och slötitta på någon dålig film.

Ni får en update imorgon om första dagen.


CIAO

Av lindamatilde - 18 januari 2009 15:59

Håller just nu på att möblera om Torstens data rum. Övertalade Patrik att göra det och nu är det lite rörigt här men det är snart fixat. Legat bakis hela dagen lång, först nu som det har ordnat upp sig. Fyll som ett ägg igår kan jag lova! Huvva!

Nä nu blir det ett ryck innan Putte kommer tillbaka.

Av lindamatilde - 17 januari 2009 11:36

Idag blir det nästan lite meka. Blir lite snickra och dona. Ska sätta in ett par högtalare i hatthyllan i bilen så jag måste såga och klä en ny platta. Fick en sen julklapp av Patrik, högtalare som jag har velat haft länge nu! Snäll han är gubben min.


Hörs sen!

Av lindamatilde - 16 januari 2009 12:05

Nu bär det snart av mot Härliga Härjedalen och det ska bli hur skönt som helst att komma till lugnet.

Ska diska och duscha nu och sen blir det en sväng på stan och kika lite på HM och carlings. Ska även upp på skolan och lämna tentan :)


Hörs sen!

Av lindamatilde - 15 januari 2009 21:23

Kollade på Australia. Den va så där. Inte så bra som jag trodde den skulle vara och inte handlade den om vad jag trodde heller. Men den är väl värd att se, har ju några bra budskap i filmen.


Nej nu blir det mys.

Av lindamatilde - 15 januari 2009 16:02

Blev strömavbrott runt 14 här i Ö-sund. Så jag har inte finjusterat tentan ännu. Men nu blir det ett ryck sen lämnar jag nog in den imorgon innan vi åker hem till kära Hogdal. Inatt blir sista natten på väldigt länge här i stan :) Både bra och dåligt. Kommer att sakna Patrik så innibomben men tycker det ska bli skönt att vara hemma i Hogdal och ha ett vanligt liv ett tag. Gå upp på morgonen, aktivera mig med något och ha riktiga mat tider.


Nej nu ska jag ta och göra rycket sen ska jag duscha och äta.

Av lindamatilde - 15 januari 2009 10:40

Bara för man ändrar rutinerna lite grann bara för att just den saken aldrig händer så händer det just då när man har ändrat. När jag la mig i natt så lämnade jag mobilen nere (sover i loftsäng) för att det inte är bra att ha mobilen nära när man sover. När jag la mobilen på bordet så tänkte jag - Det är säkert någon som kommer att ringa och väcka mig bara för att jag lämnar den här. Reslutatet är så att 10.26 ringde en min mobil och väckte mig :)


Dagen kommer att bestå av lite pill med tentan och bio ikväll, Australia!


Men nu först ska jag krypa ner i sängen igen och läsa några sidor och mysa med mig själv. Hörs senare!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards