Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under januari 2009

Av lindamatilde - 26 januari 2009 10:34

Just nu sitter jag hemma och ska till med att äta lite och sen ska jag sitta och göra lite skolarbete. Håller på att kolla upp stuga i fjällen någon helg. Vill iväg och mysa lite, men ett krav är bastu och det är helt slut på såna stugor v.17 då det är vårforum och även på påsklovet :( Så jag vet inte vart man ska ta vägen. Så är det någon som vill till fjällen en helg så hojta till så får ni vara med! Ju fler desto billigare! :)


Nej nu ska jag göra ett ryck.

Av lindamatilde - 25 januari 2009 19:56

Nu är man tillbaka i Härliga Härjdalen efter en helg nere i storastaden.

Kan berätta att jag har förälskat mig i Wii, gud så roligt spel! Har träningsvärk efter tennismatcher mellan mig och Putte. Så nu ska jag ta och köpa mig ett wii någon gång framöver.


Skön och mysig helg, var behövligt! Ibland kan det vara skönt att bara fara bort en helg och göra något annorlunda.


Nu ska jag åka hem till mor och far och Putte upp mot Ö-sund :(


Av lindamatilde - 23 januari 2009 12:06

jaha nu ska vi dra, blir bara en snabb lunch sen är vi på vägarna. Jag kör första biten (den tråkigast) och Putte får snurra i stor staden.


Syns till veckan!

Av lindamatilde - 22 januari 2009 22:21

Nu ska jag borsta tänderna och sen blir det sängen! Är jätte glad nu för älsklingen har kommit hem till byn! :)

Ciao

Av lindamatilde - 22 januari 2009 19:15

Ska till och packa ihop lite inför morgondagen, åker till sthlm nån gång mellan 12-13.

Ska bli mysigt! :)


Hörs!

Av lindamatilde - 21 januari 2009 19:34

Jahaja, nu har snart en arbetsvecka gått och det är skönt. Det lutar stark åt sthlm på fredag så det ska bli jätte kul!

Måste ta en update på att avsnitt som jag har missat på OTH och GG.


Nu ska jag kika till brocolligratängen som jag ska ha till lunch imorgon.

Av lindamatilde - 20 januari 2009 21:37

min mag ont försvinner inte. Har tryckt i mig novicol (tror det heter så) mot halsbränna och surauppstötningar. Börjar dock undra om det är det. har haft konstant smärta sedan söndag morgon. Vaknade vid halv 7 och hade ont i hjärtat och sen kom det i magen. hmm.. Undra vad det är.


Trivs iaf som bara den på praktiken. Bra kuratorer tycker jag. Ska vara med två olika så jag får se hur det är på både grundskolan och gymnasiet. Kul!


Nej nu blir det sängen. CIAO

Av lindamatilde - 19 januari 2009 22:46

Helt otroligt! Gud vilken bra Idrottsgala i år! Grymt rolig och rätt tjej vann Jerring priset. Första året jag ringer och röstar, kostar på mig det!

Kalla var grym när hon vann Tour de ski och det hon gjorde i backen.


Nu blir det sängen och sova. Mår dåligt, släpper inte.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards