Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av lindamatilde - 30 januari 2009 16:05

Nu är jag riktigt arg och irriterad. Jag tror tamen f*n att jag inte ska få min data tillbaka. Den skulle komma idag mellan 13-16 och för 15 min ringde dom och sa att det hade blivit lite missräknat. Budbilen var i Bollnäs så jag skulle få den någon dag nästa vecka iställe!!!! Tror jag ska sätta ett skott i pannan på någon snart! Det tog typ 3 veckor för dom att laga datan men det har snart gått 4 veckor som datan har varit ute på vägarna! Dom skickade min data den 8 jan och det är snart feb.


ARG!!!!!!

Av lindamatilde - 30 januari 2009 10:35

Nu är det två dagar kvar på januari. Det går fort, väldigt fort.

Det är både det positiva och negativa med att bli äldre. Ju äldre man blir ju fortare går tiden. Det positiva med det är att när man längtar tills ett visst datum el något så går det ju som sagt väldigt fort men det negativa är att man inte hinner med. Jag tyckte det var igår jag var 15, och skulle jätte gärna vilja tillbaka till 15. Den tiden var jag uppkäftig, stod på mig, brydde mig inte så mkt om vad andra tyckte medans nu vågar jag knappt öppna munnen bland folk och bryr mig allt för mkt vad andra tycker och tänker. Huvva, inte go i mig längre. Jag är mer rädd och vågar inte ta risker ibland, viss små risker kan jag ta, typ vi gör så här i ställe. Men dom stora riskerna som att ändra sitt liv så väldigt som att våga ut och resa el ta ett annat jobb dom riskerna är borta för mig. Jag vill hela tiden ha det säkra före det osäkra, det bekväma före det obekväma. Som på nyår skulle vi ligga på en madrass på golvet i hallen el köket/tvrummet där det fanns tre barn i samma stuga. Nej du, hellre var jag nykter på nyår så vi kunde åkta hem till Ö-sund på natten, kom hem 4 på morgonen men det var då så himla mkt skönare att få sova ostört och bekvämt.

Så nu har ni fått en lite berättelse om mitt liv! :)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards