Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av lindamatilde - 8 januari 2009 23:07

Såg att det har kommit nya avsnitt på Gossip girl, One tree hill och 90210. Hade dock ingen data att ladda hem dom med så det blev en sväng till Matilda ikväll. OH MY GOD! Drama, drama, drama! Alla avsnitten var bra. Serien jag längtar mest efter varje vecka är GG. Gud vad jag skulle vilja att det ordnade upp sig mellan Serena och Dan men samtidigt så skulle det inte vara så kul om dom är tillsammans hela tiden heller, blir ingen drama då!

Måste säga att jag tycker att Brooke i OTH verkligen fick sin hämnd i detta avsnitt och att jag önskar att hon hittar lyckan hos någon och jag tror det blir i Julian. Kul för Peyton och Lucas men det känns som att något kommer att sätta lyckan i gungning. Sen tycker jag det är dags att någon stort händer i Nathan och Haleys liv, kanske ett barn till, bråk. Deras familj och deras barn är för perfekta just nu.

90210, kul med uppföljare och att några från gamla är med också. Inte alls lik förra serien tycker jag utan har ett eget sätt. Har bestämt mig för att fixa hela Beverly hills serien, från början till slut. Hittar inte den någon stans att köpa och finns inte att ladda ner.


Nej nu blir det sängen!

Av lindamatilde - 8 januari 2009 17:37

Det är mkt jag vill ha just nu. Prylar alltså. Jag vill ha en ny data, en liten, typ 9-10 tum. Vill ha en volumemaster, Björn Axen. Vill ha ett wii. Vill ha en system kamera. Vill ha ett hus. Vill ha så himla mkt!

Förstår inte varför man vill ha så himla mkt, ibland önskar jag att jag skulle vara en person som inte har ett behov av alla saker som finns och alla kläder. Gud va skönt att slippa bry sig vad andra tycker och tänker om en. Visst klär jag inte upp mig ofta och går för det mesta runt i baggy kläder. Har perioder när jag orkar engagera mig om mitt utseende och dom perioderna följs åt med mina "happy" stunder.  Det är som en berg och dal bana. :)


Till middag blir det nyponsoppa och skorpor. Sambon är sjuk och jag orkar inte äta något kraftigare. Så ikväll blir det hyrfilm och mys med gubben :) Best ever!


Måste bara säga att jag har världens bästa sovkamrat! I natt hade jag svårt att sova och när jag väl sov så var det väldigt oroligt. Iaf runt 2-2.30 i natt så hade jag inte riktigt somnat än men jag var inte klarvaken heller utan i dvala. Så jag kryper närmare Patrik och berättar att jag inte kan sova och då vände han sig mot mig och frågade om han skulle mysa med mig och jag somnade på 1 sekund efter han la armen om mig! Så himla bäst! Finns inge bätte än tryggheten man har tillsammans.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards