Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av lindamatilde - 7 januari 2009 17:42

Har så grymt tråkigt just, kan bero på att jag är fruktansvärt sur och grinig också. Slutade snusa i fredags och har lagt all min koncentration på det och det är därför min träning och mitt hälsosamma liv försummats.

Blir arg och tänder till på inget, någon kan säga hej och jag kan dra en hel vals om hur dum och värdelös den personen är. Bli helt tokig och vill helst inte vara bland folk när dessa attacker kommer. Ligger mest och sover och har intalat mig själv att läkerol och halstabletter inte är godis och käkar det hela tiden iställe för snus, blir jag sugen på snus så tar jag en läkerol. Verkligen hatar det här med att sluta, hatar även att snusa. Denna gång slutar jag snusa för jag märkte vilken skillnad snusningen gjorde på kroppen. Slutade snusa förra nyåret också och höll det tills i höstas och började igen då. Sedan dess har jag märkt hur slemmig i halsen jag har blivit, ont i halsen, ont i magen, typ magsår, sura uppstötningar. Så nu när jag slutade så försvann det mesta av det, har inte ont i magen längre.

Så denna gång ska jag INTE börja igen, men visst tar det emot när jag tänker att jag aldrig mer får ta en snus. Huvva va gott det är efter man har ätit el när man dricker alkohol, mmm..


Nä nu ska jag fixa maten. Ikväll blir det grammisgalan.

Av lindamatilde - 7 januari 2009 13:30

Huvva va trött jag är. Inte van att gå upp när klockan ringer, snoozade i nästan 1 timme i morse, va så dötrött! Nu är man iaf vaken och funderar på att gå till gymmet när lunchen har lagt sig.

Hade två timmar skola i morse, skönt att ha någon aktivitet på dagarna.


Nej nu står datans ägare och stressar mig!

Hörs sen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards