Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av lindamatilde - 5 januari 2009 21:10

Blir alldeles dygnvirr när man är ledig hela tiden.

Mitt nyårs löfte går väl så där. Just godis och snacks ätande klarar jag av, käkar inget och dricker vatten för det mesta. Träningen går det inte lika bra med, fuskar lite nu.. hmm! På onsdag SKA jag gå i väg på jocks. Ikväll blir det bara lite sit ups och armhävningar.


Jag har bestäm att jag och sambon ska hitta på massa nya saker varje helg som vi inte har gjort på länge, typ skridskor, pulka åkning, skoteråkning, skidåkning, snowboard och annat roligt. Nu ska vi ha fullt upp på helgerna. :)


Var i väg på coop och köpte en bok idag, var även på systemet och köpte det goda smultron vinet som jag drack för några veckor sedan. Drack det till maten idag, el drack och drack, jag smakade typ 3 klunkar sedan brände hela ansiktet och jag var rödare än en brandbil. Så som det verkar så tål jag inte det, tråkigt!


Nu blir det till att lägga sig och läsa boken, ganska tjock också så det det blir lite läsa, skönt! Har börjat fått lite ångestöver kursen vi har nu också, fick instuderingsfrågor vid jul som jag inte ens har kollat på än och nästa måndag kommer frågorna på hemtentan ut och den ska vara inne till den 16 jan. Hmm, får se hur det går. Har inte fått svaren på förra kursen heller, kommer väl någon gång innan veckan är slut får jag hoppas. Kollade upp min dator också, dom skulle till och börja med den nu i veckan och sen kunde det ta upp till 2 veckor innan jag fick tillbaka den så förhoppningsvis har jag den inom 1 mån :)


Hej svejs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards