Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Rubrik saknas

Av lindamatilde - 25 september 2008 12:14

DAGENS:
Klädsel:
Jeans och brunt linne
Frisyr: Brunt med många slingor. Lugg och uppklippt bak.
Låt: Pink - So What
Tv: Gossip girl
Vill ha: Mat
Sjuka: ste färgen - Neongrönt
Tråkigaste: Sambon åker
roligaste: Filmen är klar

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Sambon
Såg dig gråta: Patrik
Fick dig att gråta: Q i OTH
Fick dig att börja skratta: Patrik
Du gick på bio med: Patrik
Du gick på stan med: Nas, Saman och Gharis
Skickade ett e-mail till dig: Någon reklam
Skickade ett sms till dig: Matilda

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:
Ja.
Bråkat med ditt husdjur: Jajemen
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Absolut!

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge:
Japp
Danmark: Ja.
Finland:
Ja.
Island:
Nope
USA:
No.
Tyskland:
Nein.
Frankrike:
Nej.
Spanien: Si
Italien: Nej, men om tre veckor.
Kroatien:
Nej.
Grekland: Nej
Österrike: Nej.
Schweiz:
Nej.
Thailand: Japp
Kanada: Nej.
Brasilien:
Nej.
Belgien:
Nej.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Att dö
Vart vill du gifta dig: I Hogdal
Vem hatar du verkligen: Nobody
Varit kär: Ja.
Kör du bil: Japp, två bilar
Har du ett jobb: Pluggar på heltid men jobbar extra ibland.
Gillar du att ha folk omkring dig: Nja beror.
Är du ett hälsofreak: NEJNEJ
Är du ensam nu: Nope, sambon sitter i hörnet
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Det som spelas

FAVORIT:
Rum i huset:
Vardagsrummet/matplatsen/sovrummet
Typ av musik: Allätare
Parfym: Puma & Escada
Månad: Juli
Mat: Hmm.. Mkt det.
Dricka: Cola just nu. Annars Fanta
Godis:
Lakris
Tidning: Aftonbladet
Film: remember the titans och all slags dans filmer
Skådis: Inte Angelina Jolie iaf
Djur: Hund

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej.
Köpt någonting: Färg
Varit sjuk: nej
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Ja
Saknat någon: Alltid
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Yeah
Ätit: Kyckling igår och havregrynsgröt i morse.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lindamatilde - 15 april 2023 23:36

Jag bara förstör. Tar bort det roliga. Drar ner. Aldrig något som är bra. Hemsk människa är jag. ...

Av lindamatilde - 15 april 2023 17:05

09.00 Vaknade 10.00 Tvingade i mig lite frukost och mådde dåligt fram till lunch 10.30-12.30 Nere, ledsen och grät 13.00 Åt lunch 13.30-16.30 Sov i soffan Önskar resten av dagen ser ut så här 17.00-18.00 Städa bilen 18.00-20.00 Laga och äta ...

Av lindamatilde - 13 april 2023 16:31

Önskar jag hade någon att bara häva ur mig till. En person som det inte finns något som jag inte skulle kunna prata om. ...

Av lindamatilde - 9 januari 2023 22:13

I natt/morse så låg jag och grät och sa till min sambo att jag inte ville att han skulle åka på jobbet idag. Den här jävla förkylningen gjorde så att jag fick börja om igen, tillbaka till innan sjukskrivningen. Aptiten är borta så senaste dagarna har...

Av lindamatilde - 8 januari 2023 19:16

Jag är gravid. Något jag hade räknat bort här i livet. Vill/ville inte ha barn och trodde jag inte kunde eller skulle ha svårt att bli gravid. Tydligen gjorde det mig lite för chill så nu sitter jag här i v.22 och ska bli mamma i maj. Har så myck...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards