Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under april 2008

Av lindamatilde - 8 april 2008 22:59

Hej! Nu är det första bloggen jag skriver i mitt liv. Kul!


Sitter på msn och pratar med en gammal klasskompis som är i USA och pluggar! Han var en sån som alltid hade kameran med sig och knäppte kort och filmade in oss på högstadiet. Han var min bästa killkompis och vi umgicks hela tiden och hittade på saker. Vi var ett stort gäng som kollade på film, spelade lekar och busade. Nu håller han på att skicka över bilder och filmer från den tiden och gud va kul det är att se dom! Skrattar hela tiden. Man vår så liten och kanske lite omogen ;)


Nu på slutet har jag tänkt mkt på det gamla och de drömmar man hade ner man gick på högstadiet. Inget av det jag ville har väl inte hänt men det brukar ju aldrig bli som har tänkt det! Jag är nöjd med det livet jag lever nu.


Just nu pluggar vi välfärdspolitik i förändring - inte så kul kanske men viktigt! Funderar på att ta lån dom här sista månaderna också, har inte så bra inkomst just nu..


Nej jag ska väl ta och göra mig klar för natten!


Ha det bra!


Linda



P.S ska försöka få upp lite bilder också.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards